გაკვეთილის გეგმა


საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
სკოლა: სსიპ ქ. სამტრედიის N 7 საჯარო სკოლა.
მასწავლებელი: ლალი ვაჩეიშვილი     ტელ: 591059763   პირადი ნომერი 37001022013
სწავლების საფეხური: კლასი III
მოსწავლის რაოდენობა:10
თემა: ჩვენი სიამაყე
გაკვეთილის მიზანი: ინფორმაციის მიწოდება ქართული ხელოვნების ძოგიერთ ძეგლებზე, კერძოდ  „ ვარძიაზე“ და კლდეში ნაკვეთ ქალაქზე. უფლისციხეზე მიღებული შთაბეჭდილებების გადმოცემისა და ნამუშევარში ასახვის, ჯგუფური მუშაობის, პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებას.
გაკვეთილის ხანგრძლივობა: 45 წუთი












N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდები
კლასის ორგანიზება
სასწავლო რესურსი
დრო


1

















2




























3




























4












მივესალმები მოსწავლეებს, ვაცნოს გაკვეთილის მიზანს. ვთავაზობ მოცემული და მომდევნო გაკვეთილებიეძღვნება ქართული და ხელოვნების ძეგლების გაცნობასა და ვთხოვ ისაუბრონ რომელი ძეგლი უნახავთ? რომელი ძეგლებია შენს კუთხეში? რა მდგომარეობაშია მათი ახლო მდებარე ძეგლები. არის თუ არა ის დაზიანებული?


მოსწავლეები ეცნობიან სახელმძღვანელოში მოცემულ ტექსტს.საილუსტრაციო ნამუშევრებს, რომელიც ამჯერად წარმოდგენილია ვარძიისა და უფლისციხის ხედებით. ვსვამ კითხვებს: 1. რა მიზნით კვეთდნენ კლდეში ამგვარ ქალაქებს? 2. თუ შეგიძლია წარმოადგინოთ როგორ ცხოვრობდნენ ეს ადამიანები შორეულ წარსულში?3. რამდენად იყვნენ დაცულნი? 4. საქართველოს რომელ კუთხეში მდებარეობს ეს ძეგლები?


მოსწავლეებს ვყოფ ჯგუფებად. ვახსენებ ჯგუფური მუშაობის წესებს, რომელიც გაკრული მაქვს საკლასო ოთახში . თითოეულ ჯგუფს ვურიგებ წერილობით დავალებას და ვაძლევ დროს. მოსწავლეები იწყებენ მუშაობას. ისინი პლასტელინის საშუალებით ქმნიან ვარძიისა და უფლისციხის რელიეფურ გამოსახულებას.დავალების შესრულების ნიმუშსს სახელმძღვანელოში იხილავენ.სამუშაოს დასრულებისას მოსწავლეები ალაგებენ სამუშაო მასალის იარაღებსდა ემზადებიან პრეზენტაციისათვის. 


თითოეულ ჯგუფი წარმოადგენს კლასის წინაშე თავის ნამუშევარს. გამოთქვამენაზრს თუ რამდენად საინტერესოა მათთვის მოცემული ხერხის გამოყენება. მოსწავლეები უსმენენ ერთმანეთს. ასახელებენ ნამუშევარს, რომელიც განსაკუთრებით მოეწონათ. მოსწავლეებს ვაძლევ განმავითარებელ შეფასებას.


გონებრივი იერიში


















კითხვა-პასუხი





























ჯგუფური მუშაობა

მთელი კლასი




















ინდივიდუალურად




























ჯგუფური

სახელმძღვანელო




















სახელმძღვანელო,პროექტორი, ისტორიულიძეგლების ილუსტრაციებით.























სახელმძვანელო, საძერწავი,პალსტელინი, პლასტმასის დანა, სახატავი ფანქრები და თაბახის ფურცლები, მუყაო.

5 წთ





















15წუთი




























20წუთი

























5 წუთი





















გაკვეთილის ბოლოს ესგ მისაღწევი შედეგი: ს.გ III- 2 ხატავს: ფანქრით, პასტელით, აკვარელით გუაშით, ცარცით და ა.შ. ს.გ III-4 ქმნის სიუჟეტების თავისუფალ თემებზე საკუთარი ფანტაზიით.ს.გ III-6 მონაწილეობს ჯგუფურ მუშაობაში, ასრულებს სხვადასხვა ფუნქციას.( ლიდერი, ჯგუფის წევრი) ს.გ III-6 დასმულ ამოცანის გადაჭრის დამოუკიდებლად ან მეწყვილესთან ერთად.ს.გ III-7   ამბობს რა მოსწონს ნამუშევარში, რა არა.ცდილობს დაასაბუთოს საკუთარი აზრი. ს.გ III-8 საუბრობს ნამუშევრით აღძრულ შთაბეჭდილებებზე. ს.გ III-13 მსჯელობს, ადგილობრივ გარემოში არსებულ ძეგლებზე.



ხელმოწერა:

თარიღი:

3 comments:

  1. გისურვებ წარმატებებს

    ReplyDelete
  2. მოგესალმებით, მომეწონა თქვენი გაკვეთილის გეგმა, გისურვებთ წარმატებებს

    ReplyDelete
  3. როგორ გრძნობ თავს

    ReplyDelete